hu rs sk
0 buc

Termeni si Conditii Generale

4K Industrial Solutions and Services LLC. - 123scule.ro

Termeni si Conditii Generale



Ordin:

Comenzile pot fi plasate prin trimiterea unei scrisori, fax, e-mail, comportament de referință sau direct, după înregistrarea pe site, utilizând interfața de comandă online, sau telefonic, sau completând formularul nostru de comandă. La comandă, vă rugăm să indicați numărul articolului, denumirea scurtă a produsului, cantitatea comandată, prețul net, metoda de plată și metoda de livrare. Dacă comanda nu este confirmată în termen de 3 zile lucrătoare de la primirea acesteia, o vom considera acceptată, cu toate acestea, putem accepta orice cerere legitimă de despăgubiri și penalități în legătură cu comanda pe care am confirmat-o individual. O comandă poate fi plasată numai prin acceptarea acestor Termeni și condiții generale, indiferent dacă a fost contrasemnată de client prin semnarea acesteia. Orice persoană fizică sau companie cu un număr fiscal poate utiliza comanda. Nu vindem în baza unui contract de consum. Revânzarea produselor noastre achiziționate este posibilă numai întreprinderilor individuale sau companiilor cu un număr de impozitare valid. Valoarea minimă a comenzii este de 5.000 HUF net. Anularea (modificarea) unei comenzi este posibilă numai în scris, gratuit, înainte de a trimite comanda către producător. În toate celelalte cazuri, în caz de anulare, nu suntem obligați să acceptăm modificarea Comenzii. Pentru a compensa costurile noastre, avem dreptul să transferăm cumpărătorului 25% din valoarea comenzii nereușite și să o facturăm cumpărătorului. Trimiterea unei comenzi, semnarea unei note de livrare, factura înseamnă acceptarea Termenilor și condițiilor noastre generale. Ne rezervăm valabilitatea termenilor de livrare și plată împotriva oricăror altor termeni sau condiții ale Cumpărătorului. Dacă nu se convine altfel, se vor aplica Termenii și condițiile noastre generale. Atunci când soluționăm litigiile, ne străduim în primul rând să ajungem la un acord și, în caz de eșec, stipulăm competența Tribunalului local al sediului nostru în litigiile civile.

Înregistrare, informații:

Cel mai simplu mod de a introduce datele dvs. este să vă înregistrați pe site-ul nostru. Vă păstrăm datele numai în scop de cooperare și afaceri. Oferta este trimisă, procesul de comandă, factura este trimisă online, folosind adresa de e-mail dată. Prin urmare, este esențial să furnizați datele dvs. de contact prin e-mail în timpul înregistrării. Prin înregistrare, sunteți de acord cu utilizarea contactului dvs. de e-mail în scopuri comerciale. Pe lângă alte corespondențe comerciale, trimitem și informații în buletine informative despre produse noi, zile de livrare gratuită, reduceri, promoții etc. Dacă nu doriți să primiți buletinul informativ, vă puteți dezabona făcând clic pe butonul de dezabonare din partea de jos a buletinului informativ. Buletinul informativ pe care îl trimitem nu conține alte informații personale decât informațiile de contact prin e-mail. Contribuabilul trebuie să indice numărul de identificare fiscală (numărul fiscal) pe toate documentele legate de impozitare. În toate cazurile, proprietarul unic este obligat să indice semnul „proprietar unic” (sau abrevierea acestuia) și numărul său de înregistrare alături de numele său (semnătură) în cursul activității economice. Factura datorată indicării ulterioare a numărului de impozitare sau a numărului de înregistrare implică un cost, a cărui sumă este stabilită în Termenii și condițiile generale actuale. Dacă datele au fost introduse incorect sau incomplet în timpul înregistrării și din această cauză este emisă o factură nouă sau corectată, costul forfetar va fi facturat clientului. O factură nouă sau corectată va fi emisă după achitarea costului. Cota forfetară este de 4.000 HUF + TVA. Factura va fi trimisă împreună cu bunurile din pachet. Nu trimitem o factură separată prin poștă. Înlocuirea unei facturi pierdute cu un pdf trimis la adresa de e-mail a clientului este gratuită, în cazul livrării poștale 2.000 HUF + TVA.

Prețuri:

Toate prețurile noastre sunt în paritatea site-ului Zsombó. Lista noastră actuală de prețuri este valabilă, toate listele de prețuri anterioare sunt nevalide. Prețul afișat lângă produse nu include costurile de expediere, asamblare și punere în funcțiune. Prețul este valabil pentru produsul promoțional în perioada promovată, în timp ce stocurile durează și sunt finale numai dacă este confirmat după comandă. Prețul final al produsului este prețul care va fi indicat în confirmarea comenzii. În cazul unei comenzi online, garantăm prețul produselor numai după confirmarea comenzii. 4K Ipari Megoldások és Szolgáltatás Kft. Își rezervă dreptul de a modifica prețul până la confirmarea comenzii. Dacă, în ciuda tuturor diligenței 4K Ipari Megoldások és Szolgáltatás Kft., Un preț incorect este afișat pe suprafața magazinului web, mai ales în ceea ce privește evident incorectul, de ex. pentru un preț de "0" HUF sau "1" HUF semnificativ diferit de prețul bine-cunoscut, general acceptat sau estimat al produsului, posibil din cauza unei erori de sistem, 4K Ipari Megoldások és Szolgáltatás Kft. nu este obligat să livreze produs la un preț incorect, dar poate oferi livrare la prețul corect, în cunoștința căruia Clientul se poate retrage din intenția sa de cumpărare.

Reduceri:

Este recomandabil să aflați despre suma și posibilitatea reducerii înainte de a trimite o comandă. Prin încheierea unui acord-cadru, oferim cumpărătorilor reduceri individuale și reduceri suplimentare. Una dintre condițiile pentru asigurarea reducerii este ca Cumpărătorul să nu aibă o factură expirată sau să fie de acord cu Furnizorul în scris cu privire la îndeplinirea acestora.

Locul și termenul de performanță:

Locul de acceptare a performanței, cantității și calității, cu excepția cazului în care se convine altfel, este în toate cazurile sediul Furnizorului. În cazul în care mărfurile nu sunt ridicate în incintă, toate riscurile asociate livrării bunurilor sunt suportate de cumpărător. Termenul standard de livrare este de 2-5 zile pentru produsele provenite din țară și de 2-21 zile pentru produsele importate. În cazul în care Furnizorul este obligat să depășească termenul limită din motive independente de controlul său (de exemplu, întârzierea furnizorului), acesta va informa Cumpărătorul despre această circumstanță cât mai curând posibil. O cerere pentru o penalitate care rezultă din executarea târzie - dacă distribuitorul a acționat pe baza celor de mai sus - nu poate fi depusă. În cazul unei facturi expirate, avem dreptul să considerăm nulă și neavenită comanda confirmată sau acceptată anterior, fără nici o consecință.

Transport:

Cu excepția cazului în care există un acord separat cu privire la metoda de livrare, vom livra marfa în modul cel mai convenabil pentru noi. Livrarea bunurilor este întotdeauna pe riscul și responsabilitatea cumpărătorului. Dacă comanda cumpărătorului are o valoare netă mai mare de 80.000 HUF și o greutate maximă de 40 kg, vom suporta costul livrării interne, în acest caz livrarea este gratuită pentru Cumpărător. În cazul în care greutatea produsului nu depășește 40 kg, dar poate fi transportată în siguranță doar pe paleți, vom trimite o ofertă individuală pentru costul de transport, precum și dacă pachetul este amorf, nerolabil sau supradimensionat. În toate celelalte cazuri sau în cazul livrării extraordinare sau parțiale, costul livrării (poștă rapidă, serviciu de curierat, tarif forfetar) va fi suportat de Cumpărător. Dacă cumpărătorul nu acceptă pachetul, costul re-livrării va fi facturat cumpărătorului. În acest caz, avem dreptul să îndeplinim comanda după pre-transfer prin schimbarea metodei de plată convenite. Costurile actuale de expediere pot fi vizualizate pe site-ul nostru web făcând clic pe elementul din meniul Tarife de expediere.

Colectare pachet:

Serviciul de curierat vă va trimite un e-mail cu informații suplimentare despre livrarea coletului în dimineața zilei de livrare. E-mailul va include:

  • numărul de urmărire a coletului, care vă permite să urmăriți starea curentă a coletului
  • contact telefonic al curierului de livrare
  • un link prin care puteți modifica adresa de livrare sau data, dacă este necesar

În cazul pachetului deteriorat:

  • faceți câteva fotografii ale pachetului înainte de al deschide. Trimite-ne fotografiile prin e-mail!
  • în prezența curierului, ridicați produsul articol cu articol pe baza facturii sau a bonului de livrare inclus în pachet. În cazul unui defect sau deteriorare, abaterea trebuie înregistrată în procesul-verbal și trebuie indicat faptul că a avut loc o chitanță detaliată.
  • luați minute cu curierul la primire. În absența unui raport, reclamația va fi respinsă automat.
  • dacă nu numai ambalajul exterior este deteriorat, ci și produsul, raportați daunele / defectele completând formularul Raport de defecte / RMA de pe site-ul nostru web, descriindu-l cât mai detaliat posibil.
  • faceți câteva fotografii cu eroarea, starea produsului și trimiteți-ne prin e-mail. Fotografiile vă pot ajuta să determinați natura erorii sau să o corectați.
  • păstrați toate ambalajele lotului (inclusiv cutia de colectare), în caz contrar, reclamația va fi respinsă automat.
  • anunțați-ne în scris despre eveniment în termen de 24 de ore, astfel încât să fim de acord cu ce să facem.

Informații despre ambalare:

Pachetele pe care le trimitem sunt sigilate cu o bandă adezivă colorată etichetată 123scule.ro, întărită cu o curea de mână dacă este necesar și prevăzută cu o etichetă de curierat autoadezivă. Eticheta de curierat indică, de asemenea, suma eventualelor ramburs.

În toate cazurile în care pachetul care urmează să fie expediat pare a fi

  • a fost rezolvată anterior sau
  • nu este sigilat cu banda noastră adezivă corporativă, respectiv
  • a fost ulterior lipit de un altul, chiar și serviciul de curierat

preluați pachetul numai articol cu articol, completând procesul-verbal!

În cazul aplicării regulilor de mai sus legate de acceptare, putem examina fondul raportului legat de vătămare / deficiență, în cazul nerespectării oricăreia dintre condiții, nu vom putea lua în considerare reclamația .

Condiții generale de plată:

Cumpărătorul este obligat să plătească factura emisă acestuia până la data indicată. Compensarea sau reținerea din orice alt motiv nu este posibilă. Rata dobânzii de întârziere este valoarea ratei de bază a băncii centrale crescută cu 20 la sută, care este actuală la momentul încheierii contractului. În caz de întârziere a plății, ni se va solicita să achităm 365th din dobânda de întârziere ca dobândă de întârziere pentru fiecare zi începută în perioada de întârziere. Ne păstrăm dreptul de proprietate asupra bunurilor până la achitarea întregului preț de achiziție și a oricăror dobânzi, dar trecem sarcina daunelor asupra Cumpărătorului. Bunurile care nu au fost plătite integral nu pot fi debitate sau utilizate pentru a satisface o terță parte. Obiecțiile la facturi pot fi primite în termen de 5 zile lucrătoare de la primirea bunurilor. Dacă Cumpărătorul nu își îndeplinește obligația de plată, avem dreptul de a revendica bunurile livrate, de a percepe o chirie pentru bunurile returnate, de a folosi toate opțiunile legale pentru perioada de la primirea bunurilor până la returnarea acestora sau de a deconta facturile restante fără notificare prealabilă. Nu putem rambursa valoarea facturii anticipate emise, o putem raporta numai în cazul achiziționării de bunuri. În cazul unui transfer către contul nostru în valută, toate costurile bancare suportate în legătură cu transferul vor fi suportate de cumpărător. Dacă cumpărătorul acceptă factura de transfer, se interpretează că contravaloarea pentru bunuri este disponibilă, nu există nici un obstacol în decontarea facturii la timp. În cazul livrării coletului, factura emisă va fi trimisă împreună cu bunurile din colet. Costul plat al trimiterii unei facturi livrate prin poștă este de 1.500 HUF + TVA.

Garanție:

Aplicând prevederile Legii privind protecția consumatorilor în toate cazurile, garantăm pentru produsele noastre, de obicei timp de 24 de luni, că produsul nostru nu avea defecte materiale, de fabricație sau tehnice în momentul vânzării. Domeniul de aplicare al produselor noastre de garanție este determinat de legile aplicabile. Garanția produsului înseamnă că produsul la momentul cumpărării îndeplinește caracteristicile specificate în lege sau în contractul convenit și acceptat de vânzător și cumpărător.
Cu toate acestea, garanția nu acoperă defectele datorate funcționării necorespunzătoare sau alte operațiuni decât cele descrise în instrucțiunile de utilizare. Reclamațiile pot fi depuse în termenul de garanție, pretinzând că sunt defecte. Reclamațiile trebuie raportate la punctul de cumpărare, împreună cu prezentarea produsului defect și dovada plății. Vă rugăm să returnați produsul cu toate accesoriile. Comerciantul este obligat să țină o evidență a reclamației. Perioada de garanție de doi ani este împărțită în două părți. În primele șase luni de la cumpărare, este responsabilitatea vânzătorului să demonstreze că produsul era impecabil în momentul achiziției. Și pentru următorul an și jumătate, consumatorul trebuie să dovedească performanța defectuoasă. În cazul unei garanții, consumatorul care nu se califică ca consumator trebuie să dovedească faptul că produsul era deja defect la momentul efectuării. Bunurile defecte trebuie returnate la sediul nostru în perioada de garanție sau garanție, cu o copie a facturii care dovedește achiziția și o declarație scrisă care să precizeze natura exactă și circumstanțele defectului. O copie a facturii emise de revânzător este, de asemenea, necesară pentru bunurile returnate de către revânzător. Produsul returnat va fi inspectat în toate cazurile și, dacă defectul nu poate fi corectat și reclamația este justificată, îl vom înlocui cu un produs nou. Locul pentru deservirea completă a mărfurilor importate italiene care necesită reparații este Vignola (Mo), Italia. Ne străduim să returnăm cumpărătorului mărfurile care fac obiectul legal al garanției în termen de 21 de zile pentru a remedia defectul. În cazul în care suntem responsabili pentru returnarea mărfurilor defecte, este absolut necesar să facem o notificare scrisă a garanției / cererii de garanție, care trebuie să includă locul și timpul posibil de primire în plus față de cele enumerate mai sus, precum și numele și contactul detalii despre persoana de contact. Dacă nu există defecte în produsul returnat, vom percepe o taxă de inspecție. Efectuarea lucrărilor de întreținere este responsabilitatea clientului, deci acceptăm numai produse curate și întreținute pentru reparații. În caz contrar, suntem obligați să percepem costurile de întreținere și curățare. Orice corecții neregulate, ștergeri, rescrieri sau intrări incorecte pe factură vor invalida automat garanția. Nu vindem în temeiul unui contract de consum, deci nu există posibilitatea de a returna produsul după ce ați solicitat o retragere.
Ambalajele sigilate returnate ca urmare a unei comenzi incorecte sau din alte motive convenite, / de ex. în cazul returnării foliei blister / mărfurilor - dacă ambalajul original nedeteriorat a fost deschis, putem cumpăra produsul la un preț redus de 20-40%. Informațiile legale actuale legate de garanție, garanție și retragere sunt disponibile pe site-ul Autorității pentru Protecția Consumatorilor, iar textul integral al legii este disponibil făcând clic aici.

Garanția este reziliată, inter alia, dacă defectul apare din următoarele motive:

  • daune rezult te din utilizarea necorespunzătoare, care pot include accidente, nenorociri, depozitare necorespunzătoare, funcționare necorespunzătoare, daune, intervenții externe etc.
  • daune cauzate de lumina puternică a soarelui, umiditate, daune elementare sau orice daune mecanice;
  • daune cauzate de servicii neautorizate sau intervenții personale;
  • orice alți factori enumerați în Instrucțiunile de utilizare.

Taxe legate de garanție, garanție:

Taxă de screening: 4.000 HUF + TVA / produs
Taxa de curatenie: 2.000 HUF + TVA / produs
Închirieri zilnice: Sub prețul produsului net de 30.000 HUF, 3% din prețul net facturat, în toate celelalte cazuri 2% pe zi
Taxă zilnică de depozitare: 1% din valoarea netă a vânzărilor produsului

Plângere:

Notificarea garanției este posibilă prin completarea formularului din meniul Raport de erori / RMA disponibil pe pagina principală a site-ului nostru web. Ca răspuns la raport, oferim un număr RMA. Reclamațiile pot fi tratate numai în scris. Dacă produsul trebuie returnat, costul va fi suportat de cumpărător. În timpul returului, numărul RMA trebuie să fie indicat pe pachet, în caz contrar, nu va fi posibil să primiți pachetul. În timpul returului, împreună cu produsul trebuie atașată o copie a raportului emis sau o copie a facturii aferente produsului. În cazul în care considerăm că reclamația dvs. este legitimă, vom schimba și returna bunurile gratuit, în funcție de stoc. În cazul unei reclamații nefondate, returnarea este responsabilitatea și costul cumpărătorului. Produsele care nu sunt livrate pot fi stocate gratuit până la 30 de zile calendaristice, după care suntem obligați să percepem o taxă de depozitare. După 90 de zile de depozitare, cu excepția cazului în care Cumpărătorul prevede altfel în această perioadă, considerăm că cumpărătorul a renunțat la dreptul de proprietate asupra produsului, deci avem dreptul să luăm măsuri pentru a distruge sau utiliza în alt mod produsul. În scopul gestionării profesionale a reclamațiilor, avem dreptul de a înregistra conversații telefonice și de a stoca e-mailuri.

Confidențialitate:

Toate informațiile legate de cooperare sunt considerate un secret comercial confidențial, prin urmare, partajarea cu un terț neautorizat este contrară intereselor comerciale. Secretele de afaceri includ prețul aplicat, reducerea, condițiile, corespondența. În cazul unei încălcări a secretului de afaceri, avem dreptul de a rezilia contractele și de a cere despăgubiri factuale și materiale.

Alte comentarii:

În catalogul nostru puteți găsi imaginea, dimensiunea, marcarea și parametrii produsului. Cu toate acestea, modificările minore pot fi modificate fără notificare prealabilă. Acceptarea produsului nu poate fi refuzată pe baza unor modificări minore.
Faceți afaceri cu noi numai dacă ați înțeles și ați acceptat Termenii și condițiile noastre generale!

Data: Zsombó, 29 iunie 2020

Traducere automată automată. În toate privințele, textul original maghiar este decisiv. Textul original poate fi vizualizat pe site-ul mesterszerszam.hu.